המותג האמריקאי FEAR OF GOD מגיע לפקטורי 54 לראשונה, תחת ידי המעצב המוערך ג'רי לורנזו. לורנזו נחשב לדמות מרכזית בסצנת הסטריט ומעצב אהוב על מוזיקאים ואמנים מובילים. הקולקציה לקיץ 2024 של גברים מבוססת על פלטת צבעים ניטרלית ומציגה פריטי מלתחה עם פרשנות לתרבות העכשווית.
קצת היסטוריה
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
המותג פיר אוף גוד הוקם בשנת 2013 על ידי מעצב האופנה ג'רי לורנזו, האיש שאחראי בין היתר לכמה מדגמי הסניקרס האייקונים של נייקי ואדידס בשנים האחרונות. המותג מתמחה בעיצוב נקי ובצבעוניות קלאסית של פריטי בייסיק. כל הפריטים עשויים מטקסטיל איכותי ומיוצרים ברמה גבוהה של גימור, והם נחשבים לפריטי מפתח שנשארים רלוונטיים לאורך זמן. בנוסף להתמקדות בסגנון העכשווי, כל דגם מעוצב עם השראות מהתרבות האמריקאית המודרנית.
המותג עלה לתודעה בשנת 2016 בזכות השיתוף פעולה המוצלח שלו עם מרצ'נדייז ולוקים, שעיצבו בהתאמה אישית לורנזו לסיבוב ההופעות של ג'סטין ביבר לקראת האלבום "Purpose". בשנת 2018, לורנזו השיק את הקולקציה החדשה שלו, ESSENTIALS, בתוך פיר אוף גוד, וזכה להתלהבות מוזיקאים, אמנים ואושיות סטייל, כולל המעצב המוכר וירג'יל אבלו, מייסד המותג אוף ווייט, שצפוי להתלבש בפריטים מהקולקציה. לורנזו, שנולד בקליפורניה, בילה את רוב חייו במסעות, בעקבות הקריירה המקצועית של אביו שהיה שחקן, מאמן ומנהל קבוצות בייסבול. הוא למד מנהל עסקים בפלורידה והתחיל לעבוד במחלקת המכירות של דיזל, ומשם התגלגל לעולמות השיווק של חברות ספורט. בשנת 2008 חזר ללוס אנג'לס והתחיל לעבוד כיחצן ומפיק אירועים. במקביל, התחיל לעצב בגדים לעצמו, מכיוון שהרגיש שחסר לו משהו בארון שלו, והניח שאם הוא מרגיש כך, אז כנראה שזהו חיסרון המורגש גם אצל גברים אחרים סביבו. משם, הקריירה שלו קיבלה תפנית, וכך הוקם המותג המצליח פיר אוף גוד, עם תקציב פתיחה של 14,000 דולר בלבד. לורנזו השתדל להיות מופת למוזיקאים כמו קניה ווסט וקורט קוביין, וגם להשפיע עליו המעצב ריק אוונס בתהליך העיצוב. בהמשך, הוא זכה לעצב נעלי כדורסל לנייקי, ואחרי כמה שנים הוזמן להיות מנהל מחלקת הכדורסל באדידס.