במסגרת שיתוף הפעולה עוצבו חולצות מאוירות במילים ובשפת הסימנים, עם מילים כמו "שוויון", "חיבור", "I LOVE YOU" – על מנת להעביר מסר של אחדות, תקווה וחיבור דרך שפת הסימנים. האיורים עוצבו על ידי נועם הינדן, מאיירת ומתרגמת לשפת הסימנים. החולצות יימכרו באתר HOODIES ובסניפי הרשת, ו-10% מכל רכישת חולצה יועברו לעמותת מיחא.
מאיה גורדון מנכ"לית עמותת מיחא: "הרעיון לשיתוף פעולה עם מותג האופנה HOODIES נוצר לפני שנה ועכשיו יוצא לפועל וזאת במטרה להעלות מודעות וקידום שוויוני עבור כלל ציבור כבדי השמיעה והחרשים בישראל, לגייס משאבים לטובת פיתוח וקידום המענה המקצועי הניתן בעמותה וכמובן ליצור חיבור דרך שפת הסימנים".
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
אורן בר גיל, סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES: "אנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה עם עמותת מיחא והאפשרות לתת במה לציבור כבדי השמיעה והחרשים בישראל ובדגש על ילדים ופעוטות. בתקופה בה אנו נמצאים היה חשוב לנו לשים סימנים ומילים עם מסר של חיבור, שוויון ואהבה. ולתרום להעצמה ולשילוב של אנשים חירשים וכבדי שמיעה בחברה שלנו".
מיחא מועצה ארצית, היא עמותה וולונטרית המובילה טיפול ושיקום ילדים חרשים וכבדי שמיעה. חזון העמותה הינו שוויון הזדמנויות לכל ילד כבד שמיעה וחרש בעולם פתוח נגיש ומאפשר. מחזון זה נגזרת המשימה העיקרית של מרכזי מיחא השונים: הקניית חינוך, שיקום וטיפול לפעוטות וילדים כבדי שמיעה וחרשים וליווי של משפחותיהם.