מאסטר שף – ככה עושים את זה טעים

225

המותג הקולינרי "מאסטר שף", שהושק לראשונה בישראל בשנת 2012, הינו מותג מוביל שזוכה להצלחה רבה בקטגוריות בהן הוא פועל. המותג מסיים בימים אלו תהליך ריענון של המיצוב האסטרטגי, בעקבותיו יעלה קמפיין רחב נרחב.
מאסטר שף - ככה עושים את זה טעים | jour-magazine.co.il
מאסף שף, צילום יח"צ

קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית מאסטר שף-מנה בשסטוביץ –  "אוכל ובישול הם כבר לא מה שהיו פעם, היום הצרכנים מחפשים במטבח ריגוש, חדשנות ופתרונות יצירתיים, מצלחתים את הארוחות שלהם ורוצים לשדרג בקלות את המנות היומיומיות, ולהיות מאסטר שפים במטבח. מגמת "הבישול החדש" אל מול הבישול המסורתי, מושפעת מאד מחשיפה למתכונים והתחדשות שמקורה ברשתות החברתיות ותכניות הבישול. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים מגוון רחב של פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבשל ארוחה טעימה ללא פשרות!"

"ראובני פרידן" ליוו את תהליך האסטרטגיה ואת הקמפיין שהופק באמצעות "אוג הפקות", כולל צילומי מזון מרהיבים.

מאסטר שף - ככה עושים את זה טעים | jour-magazine.co.il
מאסף שף, צילום יח"צ

מאסטר שף הוא מותג מטריה קולינרי שפעיל בשוק שגודלו הוא מעל 1.3 מיליארד ₪, בקטגוריות רבות כגון טורטיות, רטבים אסיאתיים, נודלס, פרורי לחם, מיונז, פסטו, אורז, חרדל ועוד. בהיותו מותג חדשני וקולינרי, ובזכות ההשקות הרבות של המותג, הוא מחולל צמיחה ומגביר את התחרות בסגמנטים בהם הוא פעיל – בעוד השוק כולו גדל ב-10.2% בשנת 2023, מכירות המותג מאסטר שף גדלו ב-13.5% (נתוני סטורנקסט כספי 23/22).

https://www.sch.co.il/master-chef-world/

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!