פתיחה חגיגית זו היא חלק מ"אקדמיית עזריאלי", יוזמה קמעונאית המכוונת למותגים מקוונים.
המסע של טליה מכוכבת ריאליטי לאימפריית טיפוח שיער היה מרשים ביותר. מאז ניצחונה ב"האח הגדול", היא בנתה קהל עוקבים עצום באינסטגרם של למעלה מ-380,000 מעריצים שמחכים לכל מילה שלה. כעת, היא מנתבת את ההשפעה הזו למיזם חדש, המציע מוצרים שפיתחה בקפידה כדי לענות על הצרכים הייחודיים של שיער ישראלי.
חנות הפופ-אפ, הפתוחה בין ה-27 באוקטובר ל-6 בנובמבר, מציגה שלושה מוצרים מצילי שיער: ספריי מגן חום, מסכה מזינה ושמפו, במחירים של 139 ₪ ו-199 ₪ בהתאמה. מוצרים אלה מתהדרים בקומפלקס ייחודי של 2% חומצה היאלורונית מזוקקת, רחוק מהגרסאות המדוללות המצויות במותגים אחרים. לדברי טליה, מרכיב קסם זה נועל לחות ומעניק לשיער ברק וקפיציות שאין שני להם.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

המסע של טליה בתחום טיפוח השיער החל בכיתה ז' עם חווית החלקה הרסנית שהותירה את שיערה במצב קשה. זה הוביל אותה למסע חיפוש אחר פתרונות טיפוח השיער המושלמים, תוך ניסוי בכל דבר, החל מטיפולים מקומיים ועד מוצרים בינלאומיים. מתוסכלת מהתוצאות, היא החליטה ליצור סדרה משלה, תוך עבודה עם מומחים כדי לפתח את הנוסחה המתקדמת של קרינייר.
ובסגנון טליה האופייני, היא וידאה שהעוקבים שלה יהיו חלק מהתהליך. היא שלחה מוצרים לשבע מעריצות בנות מזל לניסיון טרום השקה, והביקורות הנלהבות שלהן אישרו שהיא עלתה על משהו מיוחד. המטרה של טליה פשוטה אך שאפתנית: היא רוצה שאנשים יקנו את המוצרים שלה כי הם עובדים, לא רק בגלל שהיא ממליצה עליהם. במחווה נדיבה, טליה התחייבה לתרום עשרה אחוזים מרווחי קרינייר לצדקה. אז, לא רק שתוכלו לקבל שיער מדהים, אלא שתוכלו גם להרגיש טוב עם תמיכה במטרה ראויה.