בין התאריכים 31.12-5.1 יוצבו בקניוני עזריאלי עמדות איסוף "מפזרים חום", אליהם יוכל הציבור למסור מעילים שאינם בשימוש לטובת אלו הזקוקים להם.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
עינת מצליח, סמנכ"לית שיווק קניוני עזריאלי: "קבוצת עזריאלי דוגלת ומקדמת תהליכים ופרויקטים מגוונים של אחריות חברתית וסביבתית. בהמשך ישיר ליוזמות הרבות המתקיימות בנכסי הקבוצה. אנו מזמינים את הקהל הרחב להצטרף אלינו, להגיע לעמדות האיסוף ולהיות חלק מאמץ המשותף לתרום לקהילה ולשמור על הסביבה. אנו מאמינים שתפקידה של קבוצת עזריאלי אינו מסתכם רק בבניית הארץ, אלא גם בשמירה עליה למען הדורות הבאים, והם אלה שיש בידיהם לחולל שינוי אמיתי. במהלך שיזמנו אנו שואפים להדהד את המסר הסביבתי והחברתי ולהמחיש כיצד לכל אחד מאיתנו, בכל גיל, יש אחריות ויכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים".
נועה אוני, מנכ"לית סוכנות GOODVERTISING שמובילה את המהלך החברתי "אנו מאמינים שמותגים וחברות יכולים לחולל שינוי חיובי אמיתי בחברה הישראלית, המלחמה שהחלה באוקטובר גורמת למותגים גדולים כמו עזריאלי, להיכנס לזירה ולהוביל מהלכים שיעשו פה טוב יותר. מטרתנו היא לחבר בין מותגים לעמותות ולהוביל יחד מהלכי שיווק שיש להם אימפקט אמיתי, כמו איסוף של עשרות אלפי מעילים למשפחת מעוטות יכולות".