השנה מציינת 24 שנים מאז שהמותג יזם את הקמפיין הפילנתרופי הגלובלי שלו למאבק בסרטן. כחלק ממאמץ מתמשך זה, 25% מהמכירות מהקולקציה בישראל ייתרמו לעמותת "אחת מתשע".
זו השנה החמישית ברציפות שפולו ראלף לורן משתפת פעולה עם "אחת מתשע", עמותה ללא מטרות רווח, היחידה בישראל, שמוקדשת כולה לסרטן השד. ארגון זה מסתמך אך ורק על תרומות, ללא תמיכה ממשלתית, ומתמקד בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. הם גם מספקים תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד, למשפחותיהן ולמחלימות.
בישראל מאובחנות מדי שנה כ-5,400 נשים חדשות עם סרטן השד, כאשר רבע מהן מתחת לגיל 50. גילוי מוקדם הוא קריטי, עם שיעור ריפוי של 92%, מה שמדגיש את החשיבות של בדיקות תקופתיות ומודעות. "אחת מתשע" ממליצה לנשים מעל גיל 30 להיות ערניות לשינויים בגופן, לקבוע בדיקות אצל כירורג ולהשלים שאלון הערכת סיכונים. באמצעות שיתוף פעולה זה, פולו ראלף לורן ו"אחת מתשע" שואפות להדגיש את החשיבות של גילוי מוקדם, שיכול להציל חיים, להוביל לטיפולים פחות אינטנסיביים ולהפחית את הסיכון להישנות המחלה.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
קולקציית "pink pony" זמינה בחנויות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, וכן באתר Factory 54.