רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים? הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו

ראלף לורן מציינת 24 שנות פילנתרופיה עם קולקציית "PINK PONY"

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד הבינלאומי, פולו ראלף לורן משיקה את קולקציית הקפסולה השנתית שלה "pink pony".
ראלף לורן מציינת 24 שנות פילנתרופיה עם קולקציית "PINK PONY" | jour-magazine.co.il
צילום באדיבות פקטורי 54

השנה מציינת 24 שנים מאז שהמותג יזם את הקמפיין הפילנתרופי הגלובלי שלו למאבק בסרטן. כחלק ממאמץ מתמשך זה, 25% מהמכירות מהקולקציה בישראל ייתרמו לעמותת "אחת מתשע".

זו השנה החמישית ברציפות שפולו ראלף לורן משתפת פעולה עם "אחת מתשע", עמותה ללא מטרות רווח, היחידה בישראל, שמוקדשת כולה לסרטן השד. ארגון זה מסתמך אך ורק על תרומות, ללא תמיכה ממשלתית, ומתמקד בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. הם גם מספקים תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד, למשפחותיהן ולמחלימות.

 

ראלף לורן מציינת 24 שנות פילנתרופיה עם קולקציית "PINK PONY" | jour-magazine.co.il
באדיבות המותג לפקטורי 54

 

בישראל מאובחנות מדי שנה כ-5,400 נשים חדשות עם סרטן השד, כאשר רבע מהן מתחת לגיל 50. גילוי מוקדם הוא קריטי, עם שיעור ריפוי של 92%, מה שמדגיש את החשיבות של בדיקות תקופתיות ומודעות. "אחת מתשע" ממליצה לנשים מעל גיל 30 להיות ערניות לשינויים בגופן, לקבוע בדיקות אצל כירורג ולהשלים שאלון הערכת סיכונים. באמצעות שיתוף פעולה זה, פולו ראלף לורן ו"אחת מתשע" שואפות להדגיש את החשיבות של גילוי מוקדם, שיכול להציל חיים, להוביל לטיפולים פחות אינטנסיביים ולהפחית את הסיכון להישנות המחלה. 

 

ראלף לורן מציינת 24 שנות פילנתרופיה עם קולקציית "PINK PONY" | jour-magazine.co.il
צילום באדיבות המותג לפקטורי 54

קולקציית "pink pony" זמינה בחנויות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, וכן באתר Factory 54.  

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!