זה לא סתם יום, זה יום מיוחד המוקדש לחגיגת אחד המשקאות הפופולריים ביותר בעולם. מתה אחר הצהריים אנגלי מעודן ועד לתה נענע מתוק ממרוקו, לכל כוס יש סיפור וקסם משלה. ביום חגיגי זה, ליפטון, מותג התה הנמכר ביותר בעולם, חושף את סודות התה – תרתי משמע – עם כמה עובדות משעשעות על המשקה האהוב. ובדיוק בזמן לחגיגות, ליפטון משיקה את קולקציית הפירמידות החדשה שלה. אלו לא שקיות התה של סבתא שלכם; אלו פלאים בצורת פירמידה שנועדו להעניק לכם חווית תה עשירה וסוחפת.
האם ידעתם שתה הוא המשקה השני הנצרך ביותר בעולם אחרי מים? כן, זה נכון! למעלה מ-60% מייצור התה העולמי מגיע מסין והודו, כאשר קניה וסרי לנקה תורמות גם הן את חלקן ההוגן. בעוד שהודו מתמחה בתה שחור, סין היא ביתו של התה הירוק ומגוון סוגים טבעיים אחרים. ההבדל היחיד בין תה ירוק לשחור הוא משך זמן חימום העלים במהלך העיבוד.
תה הוא לא רק טעים; הוא גם עשיר בנוגדי חמצון, במיוחד תה ירוק. הוא זוכה להערכה על חיזוק מערכת החיסון ושיפור חילוף החומרים. תה ירוק מקושר לעיתים קרובות לירידה במשקל, בעוד שקמומיל הוא הפתרון האולטימטיבי לטקס שינה מרגיע. בשנת 2023, שוק התה העולמי רותח בכ-55 מיליארד דולר, עם צמיחה של כ-7% מדי שנה הודות למודעות בריאותית גוברת. בישראל, שוק התה מבעבע בכ-250 מיליון ש"ח בשנה, עם ביקוש הולך וגובר לחליטות צמחים ופירות.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

אז מה מיוחד בקולקציית הפירמידות החדשה של ליפטון? שקיות התה הללו מעוצבות בצורת פירמידה ייחודית המאפשרת לעלי התה לנוע בחופשיות, ולשחרר כל טיפת טעם וארומה. הקולקציה כוללת שישה טעמים נהדרים, כל אחד מהם נוצר מתוך מחשבה על קיימות ואיכות: תה ירוק נענע, תה ירוק לימונית, חליטת קמומיל, חליטת לימון ג'ינג'ר, חליטת קינמון תפוח וחליטת תה בסגנון מרוקאי.