לרגל חג השבועות יושק קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY, בהשתתפותה של השחקנית והדוגמנית אילנית לוי. בקמפיין יופיעו גם נבחרת של מובילות אוכל, ביניהן תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן, שנבחרו בקפידה. הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו וכל אחת מכוכבות הרשת תיצור את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. בנוסף, כל אחת מהמשתתפות תלבש לוק לבן וחגיגי במיוחד לחג השבועות, על פי בחירת מקולקציית קיץ 2024 של בית האופנה גולברי.
במסגרת הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין על ידי הכוכבות, על מנת שהצרכניות יוכלו להשתמש בהם לחג.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי, "כבית אופנה מוביל אנחנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה. בעבר, כאשר רצינו למצוא השראה, שיתפנו פעולה עם אמנים, מוזיקאים ומעצבים מובילים. הפעם, אנחנו מצאנו חיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, ולכן החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן לחג השבועות".