המותג "POZA" שייך לחיים מגנזי ואלון סבג, בעלי רשת הבגדים והנעליים המובילה בשוק, אשר זיהו את הצורך במותג אופנה צעיר וחדשני במחירים נגישים לכל כיס, ולכן יצאו למסע חיפושים ברחבי העולם. במהלך המסע, הם פגשו את המותג השוויצרי TALLY WEiJL שענה על כל הדרישות לבגדים טרנדיים במחירים נוחים ובהתחשבות בסביבה.
TALLY CARES מתחילה להניע את האופנה קדימה
כמותג ששם לו למטרה לספק ללקוחותיו חווית קניה המשלבת סטייל עם גישה מודעת לאופנה,
המותג מתחייב להציע בחירות אופנתיות המתאימות לערכים אלו, מה שמאפשר ללקוחות שלנו לקנות בביטחון ובתחושת אחריות.
אסטרטגיית הקיימות שלנו מתבססת על 4 עקרונות יסוד:
אנשים – כל בגד שאנחנו מייצרים מספר סיפור על אנשים אמיתיים. מהמעצבים שחולמים על זה ועד לידיים המיומנות בשרשרת האספקה שלנו שמביאות את זה לחיים, כולנו מתעסקים בתמיכה ובחגיגה של אנשים אלה. אנחנו מוודאים שהספקים שלנו יתייחסו נכון לעובדים שלהם, כי אופנה היא לא רק עניין של מראה, אלא גם עניין של עשייה טובה.
מוצר – אנו שואפים להפחית משמעותית את ההשפעה הסביבתית שלנו עם מספר יוזמות כמו עידוד הלקוחות שלנו למחזר את הבגדים הישנים שלהם וללמד אותם כיצד לטפל בבגדים שלהם.
סביבה – כחלק מהמאמץ המתמשך שלנו למזער את ההשפעות השליליות על הסביבה, אנו פועלים בנושאי קיימות בשיתוף פעולה עם הספקים למדידת פליטת גזי החממה בשרשרת האספקה שלנו.
חדשנות – בלב מאמצי הקיימות של המותג עומדת מחויבות לחדשנות ומחקר המתמקדים בפיתוח תעשיית הטקסטיל בכדי להתמודד עם האתגרים ולעבור למודל עסקי.
TALLY WEiJL הוא סיפור הצלחה מרהיב שהתחיל בשוויץ בשנת 1984. טלי אלפסי-ויג'ל וביט גררינג, שני אנשים מאוד מחוננים ומתעניינים באופנה, האמינו בחשיבות של כולם להיות מעודכנים בטרנדים החדשים ביותר ולבטא את עצמם דרך הלבוש. הם מכרו את הרכב הקטן שלהם והחלו לספק בגדים לחנויות אופנה ובוטיקים בשוויץ. היכולת שלהם לספק קולקציות חדשות תוך זמן קצר, בין שבועות לחודשיים בלבד, הייתה מהפכנית והם הצליחו להפוך את "בדיוק בזמן" למפתח להצלחתם. לאחר שלוש שנים, ביט וטלי פתחו את החנות הראשונה שלהם בפרייבורג. זו הייתה התחלה של אימפריה קטנה של אופנה, שכיום כוללת מעל ל-800 חנויות ברחבי העולם, 14 חנויות מקוונות ו-3,000 עובדים. היום, המותג מצליח בעיקר בזכות הסטייל האורבני שלו, המתאים לטרנדים העדכניים ביותר, ומציע מגוון רחב של בגדים במחירים סבירים לכל כיס. על מנת לענות על טעמים וסגנונות שונים, הקולקציות כוללות חולצות טי פשוטות בצבעים בייסיק, עיצובים ייחודיים עם הדפסים צבעוניים ומרהיבים, שמלות וחליפות מחויטות שמוסיפות ניצנוץ למראה. יש לציין גם את הקולקציה הייחודית של ג'ינסים, המציעה קימורים ונוחות מעולה.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
קבוצת POZA זכיינים לראשונה 8 חנויות בישראל כלל בלעדי בבעלות חיים מגנזי ואלון סבג, זהו גם אתר אינטרנט ישראלי לקניות באינטרנט.