הפופ-אפ, המשתרע על פני 167 מ"ר, הוא הרבה יותר מסתם חנות – זוהי חגיגה של אופנה
במקביל לפתיחת תערוכת 70 שנה למשכית, הפופ-אפ מזמין את הקהל לצלול היישר לתוך עולמו של המותג. המבקרים יוכלו למצוא הכל, החל מקולקציית החורף ואביזרים אופנתיים ועד פריטי קוטור יוקרתיים ומרשימים. יש אפילו קולקציית מתנות וג'ינסים שגורמים לך להיראות כאילו ירדת הרגע מהמסלול.
המוח מאחורי המיזם האופנתי הזה היא לא אחרת ממנהלת העיצוב של משכית, שרון טל. היא הגאונה היצירתית שמטלטלת את משכית, והופכת את המותג למגניב וצעיר מתמיד. העיצובים של טל מתמקדים באיכות, חדשנות וקריצה למסורת – זה כמו ללבוש פיסה מההיסטוריה הישראלית, אבל בגרסה אופנתית.
מה כל כך מיוחד בפופ-אפ הזה, אתם שואלים? ובכן, קודם כל, העיצוב הוא מהשורה הראשונה. הצוות הבכיר של משכית עשה הכל כדי ליצור חוויית קנייה ייחודית. אנחנו מדברים על פריטים בלעדיים ועיצובים שמתחלפים כל הזמן, כך שתמיד יש משהו חדש לראות. זהו המקום המושלם לאוהבי אופנה לקבל את מנת הסטייל שלהם.

החנות פתוחה לזמן מוגבל – שלושה חודשים בלבד – אז סמנו ביומנים. שעות הפתיחה:
ימים א'-ה': 10:00-21:30
יום ו': 09:00-15:00
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
והחלק הכי טוב? המחירים מתחילים מ-50 ש"ח בלבד, כך שלא תצטרכו לשבור תוכנית חיסכון כדי לשים את ידכם על פריט נהדר.
משכית הוא אחד מבתי האופנה הוותיקים והאהובים בישראל, שנוסד אי שם בשנת 1952. במהלך השנים הוא הפך לסמל של אלגנטיות וחדשנות, עם שרון טל בהגה המובילה את המותג לפסגות חדשות. היא שמרה על מורשתו של המותג תוך שהיא מעניקה לו טוויסט מודרני שקשה לעמוד בפניו.