בהשראת המאסטרים של ריבוי משימות, מסע הפרסום ליום האם לשנת 2024 מדגיש בגדים ואביזרים שמקלים על תחושת ביטחון, רוגע וקריר. הקמפיין, שצולם באולפן בניו יורק בסוף ינואר 2024, מציג את הדוגמנית ההריונית דאז גרייס אליזבת ובנה בן ה-3, נואה, בעלה של גרייס אליזבת, ניקולס קראוזה, לצד אשתו ובנו, מופיע בקמפיין ליום האב הקרוב של המותג.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

הסטיילינג לקמפיין 2024 מתמקד באביזרי סטייטמנט ובפרידות קלות – כי לכל אמא מגיעה מלתחה שיכולה לעשות הכל – נבחרו לצילומים פריטי לבוש המאפשרים לכל אישה להרגיש בטוחה בעצמה ולשדר קוליות בדרך למשמרת ב'. סדרת הצילומים מציגה פריטים על-זמניים כמו חולצה לבנה מכופתרת, סריג גולף שחור וג'ינס. הסטיילינג משלב אותם עם אקססוריז המשובצים בקריסטלים מנצנצים, המזכירים לכל אמא את הגרסה הקודמת של עצמה, כשהייתה יכולה לבלות ללא דאגות.
הנעליים והתיק זמינים לרכישה בחנות מייקל קורס בקניון רמת אביב.