Ganni נחשב לאחד המותגים הפופולריים ביותר. הוא לא רק זוכה להערצה מצד סלבריטאים כמו בלה חדיד, מיילי סיירוס ואמה צ'מברלין, אלא גם הבגדים, הנעליים והאקססוריז שלו נחשבים ליוקרתיים, אך במחירים נגישים.
אז יצאנו לבדוק, ובכל זאת, בכל פעם שאנחנו לובשים שמלה של Ganni, אנחנו לא יכולים שלא לתהות על ההיסטוריה של המותג. מי עומד מאחורי העיצובים של Ganni? מתי הוקם המותג?
היסטוריית המותג Ganni
Ganni (מבוטא GAH-NEE) הוא מותג אופנה דני שהוקם בשנת 2000 על ידי הגלריסט פרנס טרולסן בקופנהגן. בתחילת דרכו, המותג התמקד ביצירת סוודרי קשמיר איכותיים, אך בשנת 2009, ניקולאי ודיטה רפפסטרופ, בעל ואישה, רכשו את המותג והחלו להרחיב את פעילותו. כאשר הבעלים החדשים של Ganni, יחד עם המנכ"ל ניקולה והמנהל הקריאטיבי דיטה, החלו להתמקד במוצרים עכשוויים, חל שינוי משמעותי. בשנת 2018, אנדריאה באלדו נכנסה לתפקיד המנכ"ל, בעוד ניקולאי העביר את תשומת הלב שלו לאחריות החברה. במקום להישען על הסגנון הסקנדינבי המסורתי, המוכר במינימליזם ובשימוש נרחב בשחור, העיצובים של Ganni מציעים צבעים חיים והדפסים שובבים, מה שמקנה להם מראה רענן וגחמני שמתאים לארון הבגדים המודרני.
עלייתה של "נערת גאני"
ניתן לטעון שהפופולריות של גאני נובעת ממספר גורמים. ראשית, המותג משדר אווירה ייחודית של "ילדה מגניבה", שמעוררת בנו השראה לשלב שמלה קלילה עם זוג מגפי בוקרים צבעוניים. בנוסף, לא מזיק שגני נהנית מתמיכה של סלבריטאים. דמויות כמו קיילי ג'נר וביונסה נצפו לובשות את הבגדים, ואייקוני אופנה כללו את גאני ברשימת המועדפים שלהם מאז אמצע שנות ה-2010. בינואר 2015, קולקציית הסתיו של המותג הוצגה במגזין ווג כחלק מסיקור שבוע האופנה בקופנהגן. באותה שנה, הלנה כריסטנסן תרמה למותג כאשר שיתפה תמונה שלה עם קייט בוסוורת' והוסיפה את ההאשטאג "#GanniGirls" בהתייחס לתלבושות של Ganni שלהן. בתחילת 2023, ההאשטאג הזה שימש כ-95 אלף פעמים.
המחויבות של גאני למחירים נגישים
Ganni נחשב למותג יוקרה עם מחירים נגישים. אף על פי שהפריטים מעוצבים באיכות גבוהה, הם מוצעים במחירים הוגנים, כאשר רובם נמכרים מתחת ל-1,000 דולר ורבים מהם אף מתחת ל-500 דולר.
גאני וקיימות
Ganni אינה נחשבת לאופנה מהירה, אך באתר האינטרנט שלה המותג מציין כי הוא גם לא מותג בר-קיימא, שכן "בבסיסו, אופנה מתבססת על חדשנות וצריכה, דבר שמנוגד לתפיסת הקיימות". "הם מתרכזים באחריות ובמאמץ לצמצם את ההשפעה החברתית והסביבתית שלנו בכל היבטי העסק. המטרה שלהם היא להפחית את פליטת הפחמן ב-50% עד לשנת 2027."
שיתופי הפעולה של גאני
גאני פתחה את שעריה לעולם התכשיטים באביב 2023, בשיתוף פעולה עם הדוגמנית, הסטייליסטית והמעצבת הדנית ונדה קרטר. שנה לאחר מכן, שיתוף פעולה מצופה עם Mejuri סימן את ההופעה השנייה של המותג בתחום. קולקציית המתכת המעורבת, שהורכבה מארבעה פריטים, כללה טבעת, צמיד, שרשרת וזוג עגילים.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
המותג נמכר בארץ באתר http://FACTORY54.CO.IL ובחנויות פקטורי 54 ברמת אביב וקניון TLV.