סופר-פארם, ענקית הקמעונאות בתחום הפארם והביוטי, יוצאת במהלך חדשני ומרגש עם השקת מחלקת K-Beauty ייעודית – הראשונה מסוגה בישראל. המחלקה החדשה תאגד תחת קורת גג אחת את מותגי הטיפוח הקוריאניים המובילים והנחשקים בעולם, ותציע לצרכן הישראלי חוויית קנייה ייחודית ונגישה.
השקת המחלקה תתקיים בסניף הקונספט החדשני סופר-פארם GALLERY, הממוקם במתחם ביג גלילות. בהמשך, צפויה המחלקה להתרחב ולפרוס את כנפיה בסניפים נוספים ברחבי הארץ, במטרה להנגיש את פלאי הטיפוח הקוריאני לכל בית בישראל.
"השקת מחלקת ה-K-Beauty של סופר-פארם היא בשורה של ממש לשוק הטיפוח הישראלי", אומרת שירן אליצור, מנהלת יבוא ופיתוח מותגים בסופר-פארם. "מוצרי טיפוח קוריאנים זמינים בסופר-פארם כבר מספר שנים, וההחלטה להקים מחלקה ייעודית הייתה טבעית, מתוך הרצון להנגיש ללקוחות את המותגים הכי חדשניים ונחשקים בעולם הביוטי בסניף ליד הבית. ה-K-Beauty הוא הרבה מעבר לטרנד, כשהיום כבר אי אפשר לדבר על שגרת טיפוח בלי להתייחס לבולטות של המותגים הקוריאנים".
חוויה קוריאנית אותנטית – במרחק נגיעה
מחלקת הביוטי הקוריאני החדשה של סופר-פארם מבטיחה להביא לישראל את המגוון הגדול ביותר של מותגים קוריאניים שנראה כאן עד כה. בין המותגים האיקוניים שניתן יהיה למצוא במחלקה:
Beauty Of Joseon: מותג המשלב חוכמה עתיקת יומין עם חדשנות מודרנית, ומציע מוצרים עשירים ברכיבים טבעיים.
BERRISOM: מותג צבעוני ושובב המתמחה במוצרי טיפוח ואיפור טרנדיים.
TIRTIR: מותג ויראלי הידוע במייקאפ הכרית האדום שלו, שכבש את ליבן של משפיעניות ביוטי ברחבי העולם.
AXIS-Y: מותג המתמקד בטיפול בבעיות עור שונות באמצעות רכיבים יעילים ופורמולות מתקדמות.
SOME BY MI: מותג פופולרי המציע פתרונות יעילים לטיפול באקנה ובעיות עור אחרות.
ELIZAVECCA: מותג הידוע במוצרי הטיפוח הייחודיים והמשעשעים שלו, המכילים רכיבים איכותיים במחירים נגישים.
בנוסף, בקרוב יושקו במחלקה שני מותגי K-Beauty חדשים שיגיעו לראשונה לישראל: SKIN1004 ו-MEDICUBE. בהמשך צפויים להגיע מותגי טיפוח קוריאני נוספים, כדי להבטיח שהמחלקה תישאר בחוד החנית של עולם הטיפוח הקוריאני.
מהפכת ה-K-Beauty – יותר מטרנד
תעשיית היופי הקוריאנית (K-Beauty) הפכה בשנים האחרונות לתופעה עולמית, עם היקף מכירות מוערך של למעלה מ-10 מיליארד דולר בשנת 2024. קוריאה אף עקפה את צרפת כיצואנית מספר אחת של מוצרי קוסמטיקה לארה"ב בשנת 2024, נתון המעיד על עוצמתה של המהפכה הקוריאנית בתחום הטיפוח. הפופולריות של הטיפוח הקוריאני נובעת משילוב של מסורת עתיקת יומין עם חדשנות טכנולוגית. הקוריאנים מאמינים בכוחם של מרכיבים טבעיים כמו ג'ינסנג, תה ירוק ופרוביוטיקה לטיפוח העור, ומשלבים אותם במוצרים מתקדמים ויעילים.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הטיפוח הקוריאני הוא הרבה מעבר לטרנד חולף – זוהי פילוסופיה שלמה המבוססת על טיפוח הדרגתי, הזנה עמוקה ושמירה על איזון טבעי של העור. שגרת הטיפוח הקוריאנית כוללת מספר שלבים מוקפדים, ביניהם ניקוי כפול, שימוש בסרומים ולחות, ומריחת קרם הגנה יומיומית.
עם השקת מחלקת ה-K-Beauty החדשה, סופר-פארם מזמינה את הצרכנים הישראלים לגלות את סודות הטיפוח הקוריאני וליהנות מעור בריא, זוהר וקורן.