עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
במסגרת זו, הקמפיין יתמקד בטקסטים עם אג'נדה חברתית, המאתגרים את התפיסה של היופי המושלם. דוגמאות לטקסטים כוללות: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע – בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
עידו לביא, סמנכ"ל השיווק ברשת סקארה "אנו מאמינים כי מותג ביוטי כמו סקארה יכול לשנות את תפיסת מודל היופי הקיים. הקמפיין משלב מסרים ותכנים שמתאימים לערכי המותג, ומדגישים את היופי הפנימי וחיזוק הזהות העצמית". הוא הוסיף: "המטרה של הקמפיין החדש היא להעביר מסרים ערכיים, במיוחד בנוגע לפעילות הליבה של סקארה, ולאפשר לכל אישה להיות עצמה, להרגיש בשיאה ולשבור את תבנית היופי המושלם".