בול כמו שאת: הקמפיין החדש לרשת SACARA

556

רשת הקוסמטיקה סאקרה משיקה קמפיין חדש עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק, יחד עם נטע ברזילי, שמצטרפת לקמפיין הביוטי הראשון שלה. מטרת הקמפיין היא לשנות את תפיסת היופי הנשי ולהציג גישה חדשה למחשבה על יופי.
בול כמו שאת: קמפיין החדש לרשת SACARA | jour-magazine.co.il
צילום אלכס ליפטקין

במסגרת זו, הקמפיין יתמקד בטקסטים עם אג'נדה חברתית, המאתגרים את התפיסה של היופי המושלם. דוגמאות לטקסטים כוללות: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע – בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.

עידו לביא, סמנכ"ל השיווק ברשת סקארה "אנו מאמינים כי מותג ביוטי כמו סקארה יכול לשנות את תפיסת מודל היופי הקיים. הקמפיין משלב מסרים ותכנים שמתאימים לערכי המותג, ומדגישים את היופי הפנימי וחיזוק הזהות העצמית". הוא הוסיף: "המטרה של הקמפיין החדש היא להעביר מסרים ערכיים, במיוחד בנוגע לפעילות הליבה של סקארה, ולאפשר לכל אישה להיות עצמה, להרגיש בשיאה ולשבור את תבנית היופי המושלם".

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!