מייסד המותג, הסובל מהפרעה נפשית, החליט מתחילת דרכו של המותג להשתמש בעיצובים והקולקציות כדי לפרוק את תחושותיו ואתגרי היום-יום המלווים את האוכלוסייה הסובלת מאתגרי הנפש. המותג מזוהה במיוחד בשימוש בצבעים בולטים, קריאייטיבים מלנכוליים, עיצובים גרפים דומיננטיים ומודרניים. בשנת 2016, החלה פריצת המותג כאשר קנייה ווסט הופיע מספר פעמים לובש את פריטי המותג, כך הפך המותג לאחד ממותגי הסטריטוור החזקים והרלוונטיים בעולם.
במהלך השנים המותג עבד במתכונת של הוצאת מספר מצומצם מאוד של קולקציות, בכמויות מאוד נמוכות, שנמכרו באתר המותג בלבד, בכך הפכו השקות המותג לעניין רציני וכל קולקציה שהושקה נמכרה במהירות.
כחלק משינוי אסטרטגי של המותג, ASSC בחרו ב- Five Point Four להיות אחת מהחנויות הראשונות בעולם בהם ניתן לקנות את פריטי המותג.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
הקריאייטיב המרכזי של הקולקציה "Pushing The Envelope" מציג את אחד הערכים המרכזיים של Five Point Four שמתחילת דרכם שמו לעצמם מטרה לעשות דברים גדולים ושונים, למתוח את הגבולות, ואכן-כך, מיום הקמת החנות מציגים ב Five Point Four שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים גדולים ששמים את סצנת הסטריטוור הישראלית על המפה, עד היום שיתופי הפעולה של Five Point Four כללו את : מרקט, ראסל אתלטיקס, רפרזנט.
שיתוף הפעולה עם ASSC מציע קולקציית יוניסקס הכוללת קפוצ'ונים, חולצות טי-שירט, גרביים וכובעים. הקולקציה תימכר בחנות Five Point Four, בבלעדיות ובאתר הפופ אפ של Five Point Four, באתר פקטורי 54. https://www.factory54.co.il/men-fivepointfour