פרנקי, שנולדה עם בובה אחת בשם בטי וחלומות גדולים, הפכה את התשוקה שלה מילדות לתופעה עולמית.
המסע של אליזבטה מתחיל בצניעות ומגיע עד למעמדה כאייקון אופנה, והוא לא פחות ממעורר השראה. דמיינו ילדה צעירה בבולוניה, דבוקה לבובה שלה, שכבר מתכננת איך להפוך את העולם למקום מסוגנן יותר. קפיצה קדימה לשנת 1995, ואנחנו רואים אותה פותחת את הסטודיו הראשון שלה. אליזבטה לא הייתה תופרת רגילה, היא שילבה אלגנטיות, פרגמטיות ונגיעה של פיתוי עם גישה מכילה, ויצרה מותג שמיוחד בדיוק כמו שהוא נחשק.
ההשפעה של אליזבטה לא מוגבלת לאיטליה. קחו לדוגמה את אירה סימנוב. בלוגרית האופנה היא הוכחה חיה לכך שהעיצובים של אליזבטה מהדהדים למרחקים. פיד האינסטגרם שלה, שילוב של אופנה יוקרתית ונגישה, הוא עדות לגיוון ולקסם של המותג ELISABETTA FRANCHI.
החברה שלה, בטי בלו בע"מ, הפכה במהירות מסטודיו קטן לעסק משגשג. עד שנת 2012, אליזבטה החליטה שהגיע הזמן לשים את שמה על המפה – פשוטו כמשמעו. כך נולד המותג ELISABETTA FRANCHI, יחד עם מונוגרמה שיקית שלוכדת בצורה מושלמת את רוח המותג. זה יעיל, פשוט, ומעל הכל, מזוהה – בדיוק כמו אליזבטה עצמה.
ועכשיו, בואו נדבר על הבגדים. חשבו על סגנונות אולטרה-נשיים שגורמים לכן להרגיש כאילו הרגע ירדתן ממסלול תצוגת אופנה, גם אם אתן רק רצות לסופר. העיצובים של אליזבטה נועדו לגרום לנשים להרגיש חזקות, מסוגננות וקצת חצופות. וזה לא רק הבגדים; זה המסר. אליזבטה מחויבת לאיכות הסביבה ולחברה, ומוכיחה שאפשר להיראות טוב תוך כדי עשיית טוב.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
אז מה הלאה עבור אליזבטה פרנקי? ובכן, אם ההיסטוריה שלה היא אינדיקציה כלשהי, אפשר לומר בביטחון שהיא תמשיך לדחוף גבולות, לשבור חוקים ולהגדיר מחדש מה זה אומר להיות מעצבת אופנה. עם השילוב הייחודי שלה של אלגנטיות, פרקטיות ונגיעה של פיתוי, אליזבטה לא רק מייצרת בגדים – היא יוצרת הצהרות.