תחום הביוטי נמצא בתהליך מתמיד של התפתחות ושינוי, במטרה להישאר רלוונטי ולהתאים את עצמו לצרכים המשתנים של הצרכנים. מותג הביוטי והלייף סטייל MILUCCA, שהוקם לפני כ-שש שנים, מציע עיצוב חדש ומרענן. במסגרת המהלך, המותג מציג שפה חדשה ומגוון מוצרים בהשראת מגמות עולמיות בתחום הביוטי. המוצרים החדשים יהיו זמינים בכ-250 סניפי סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין.
כסף הוא השחור החדש: הצבע הכסוף במוצרי MILLUCCA אינו בחירה אקראית. מדובר באחד הצבעים הטרנדיים והבולטים כיום בעולם האופנה והביוטי – צבע ורסטילי, שמצד אחד נועז ומצד שני אלגנטי ונצחי. זהו טרנד שאומץ על ידי המעצבים המובילים בעולם, המביעים אותו בעיצובים מטאליים או באווירה עתידנית. צבע הכסף מופיע במגוון המוצרים החדשים של MILUCCA, כולל ליפסטיקים, מסקרות, תיקי איפור ועוד.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
MILUCCA הוא מותג חי ודינמי, המגיב לשינויים ולמגמות בעולם הביוטי, במטרה לספק לצרכנית את כל מה שהיא זקוקה לו בתחום, וללוות אותה לאורך כל היום – מהמייקאפ עם ההגנה בבוקר, דרך טאצ' אפ לליפסטיק אחרי ארוחת הצהריים ועד להתארגנות ליציאה בערב.
שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים בסופר-פארם, מציינת כי "MILUCCA" מציע ללקוחות את כל מה שהן מחפשות ורוצות שיהיה להן בתיק. המותג נועד להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של הצרכניות הישראליות, החל מריטואל האיפור בבוקר ועד טיפוח העור לפני השינה. השילוב המושלם של מגוון רחב של מוצרים במחיר נוח ואיכות גבוהה הוא מה שהופך את MILUCCA למותג מועדף בקרב נשים בישראל.