אחרי 20 שנה: לואי ויטון מחייה את שיתוף הפעולה האייקוני עם Takashi Murakami

אחרי 20 שנה: לואי ויטון מחייה את שיתוף הפעולה האייקוני עם Takashi Murakami | jour-magazine.co.il
צילום מסך אינסטנגרם @caspermagazineau

 

הלוגו הצבעוני של לואי ויטון כיכב בכל מקום, החל מחופי הים ועד לשטיחים האדומים, כשפריס הילטון, ג'סיקה סימפסון וניקול ריצ'י מתהדרות בתיקי הספידי והפושט הצבעוניים של המותג. כעת, שני עשורים לאחר מכן, לואי ויטון מחייה את שיתוף הפעולה האגדי עם האמן טאקאשי מורקמי, ומביא אותו לדור ה-Z עם קולקציה חדשה.

 

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hypebae‎‏ (@‏‎hypebae‎‏)‎‏

 

הכל התחיל בשנת 2003, כאשר המעצב מארק ג'ייקובס, אז המנהל הקריאייטיבי של לואי ויטון, הזמין את טאקאשי מורקמי ליישם את החזון הטכניקולורי שלו על הלוגו האייקוני של LV. שיתוף פעולה זה לא רק הוליד את הרעיון של שיתופי פעולה מודרניים בין מעצבים, אלא גם יצר תופעת תרבות פופ שנמשכת כבר 20 שנה. אליזבת ליין, סמנכ"לית השיווק של Rebag, מציינת כי לשיתוף הפעולה הייתה השפעה עצומה והוא הציב רף חדש לשילוב אופנת יוקרה עם אמנות עכשווית.

 

 

यो पोस्ट Instagram मा हेर्नुहोस्

 

STİLVEBEN (@yuvvintage) ले साझा गरेको पोस्ट

 

טאקאשי מורקמי, אמן יפני הידוע באסתטיקת הפופ-ארט שלו, דמיין מחדש את הלוגו הוותיק של לואי ויטון בצבעים מרהיבים, המשקפים את הטכנו-עתידנות וההיפראליסטיות של המילניום החדש. הקולקציה המקורית "Monogram Multicolore" וקולקציות המשך כמו "Cherry Blossom" שינו את האווירה התרבותית, והפכו את הלוגו בן מאות השנים לסמל של אופנה קלילה וכיפית.

האסתטיקה התוססת של שיתוף הפעולה התאימה באופן מושלם לנסיכות תרבות הפופ של שנות ה-2000. פריס הילטון, שנראתה בסאטירה של "Saturday Night Live" עם שני תיקים מ-"Monogram Multicolore", ורג'ינה ג'ורג' מ"ילדות רעות", שנשאה תיק כתף "Cherry Blossom" בסצנת הקניון האייקונית, הפכו את שיתוף הפעולה לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון התרבותי של התקופה.

 

 

כעת, לואי ויטון מחייה את האגדה עבור דור ה-Z עם קולקציית 20 שנה. הקולקציה, המחולקת לשני חלקים, כוללת יותר מ-200 פריטים חדשים עם מוטיבים מהקולקציות המקוריות "Monogram Multicolore" ו-"Cherry Blossom". ניתן למצוא את המוטיבים הללו על תיקים איקוניים כמו ה-Cussin והספידי, חגורות, ארנקים, ילקוטים ותיקי צד.

ההחלטה של לואי ויטון להחזיר את שיתוף הפעולה מעידה על הפיתוי המתמשך והפוטנציאל המסחרי שלו, גם 20 שנה אחרי. תמונה בודדת של זנדאיה עם תיק יד מהמהדורה המחודשת הספיקה כדי להסעיר את האינטרנט. בהודעה לעיתונות של לואי ויטון נכתב כי הפרויקט משמש חלון ראווה מודרני לקשר יצירתי מתמשך, המוגדר על ידי חזון אמנותי, הישגים יוצאי דופן של אומנות מסורתית וטכנולוגיה חדשנית, והמשיכה הנצחית של הרגע המכונן הזה בתרבות הפופ והאספנים של תחילת המאה ה-21.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!