ברזני, שהפכה לאחת הדמויות הבולטות בתעשיית האופנה והבידור בישראל, בקמפיין ראשון כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי שפקד אותה.
הקמפיין יושק לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף 2024/5, ויתמקד בפלטפורמות הדיגיטליות ובמדיה החברתית של ניין ווסט. המטרה היא לחזק את הנוכחות המקוונת של המותג ולפנות לקהל יעד צעיר ואופנתי.
עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:
נטע ברזני "אני מתרגשת מאוד להיות השגרירה הראשונה של המותג בישראל ומחכה בקוצר רוח להציג את הקולקציה החדשה ללקוחות".
לדברי גנית אלון, מנהלת השיווק של קבוצת בריל, הייבואנית של המותג NINE WEST "נטע ברזני מייצגת בצורה מושלמת את הרוח העכשווית והדינמית של NINE WEST. הסטייל האישי שלה, בשילוב עם האנרגיה הבלתי נגמרת והכריזמה שהיא משדרת, משקפים את ערכי המותג: אופנה, סטייל, נגישות ואמירה אישית. אנו מאמינים שהשילוב בין המוניטין הבינלאומי של NINE WEST לבין האהדה הרבה לה זוכה נטע בישראל, יביא לקמפיין מוצלח".