רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים? הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו

אחרי האמהות לשגרירה הראשונה של מותג ההנעלה בישראל

אשת הטלוויזיה, הדוגמנית ואושיית הרשת נטע ברזני קוטפת קמפיין אופנה חדש, ותשמש כשגרירה הישראלית הראשונה של המותג הבינלאומי ניין ווסט לעונת סתיו-חורף 2024/5.
| jour-magazine.co.il
צילום אור דנון

ברזני, שהפכה לאחת הדמויות הבולטות בתעשיית האופנה והבידור בישראל, בקמפיין ראשון כארבעה חודשים לאחר הסיבוך הרפואי שפקד אותה.

הקמפיין יושק לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף 2024/5, ויתמקד בפלטפורמות הדיגיטליות ובמדיה החברתית של ניין ווסט. המטרה היא לחזק את הנוכחות המקוונת של המותג ולפנות לקהל יעד צעיר ואופנתי.

 

| jour-magazine.co.il
צילום רועי דדו פרי

נטע ברזני "אני מתרגשת מאוד להיות השגרירה הראשונה של המותג בישראל ומחכה בקוצר רוח להציג את הקולקציה החדשה ללקוחות".

לדברי גנית אלון, מנהלת השיווק של קבוצת בריל, הייבואנית של המותג NINE WEST "נטע ברזני מייצגת בצורה מושלמת את הרוח העכשווית והדינמית של NINE WEST. הסטייל האישי שלה, בשילוב עם האנרגיה הבלתי נגמרת והכריזמה שהיא משדרת, משקפים את ערכי המותג: אופנה, סטייל, נגישות ואמירה אישית. אנו מאמינים שהשילוב בין המוניטין הבינלאומי של NINE WEST לבין האהדה הרבה לה זוכה נטע בישראל, יביא לקמפיין מוצלח".

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!