רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים? הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו

אז, התכוננו לקבל השראה

לחולצות טי אייקוניות רבות יש שורשים בסרטים מפורסמים ובדמויות אהובות. מאז שנות ה- 80, עיצובי חולצות טריקו רבים המופיעים בסרטים הפכו ללהיטי תרבות הפופ ולאהובים על מעריצים. שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 מושק כעת כקולקציית קפסולה של טי-שירטס בסגנון יוניסקס, בפלטת צבעים של שחור, לבן, אפור ובז'. כמו כל הפריטים מבית המותג האיטלקי THROWBACK, גם כאן הקולקציה כולה מיוצרת באיטליה.
| jour-magazine.co.il
THROWBACK Custom צילום באדיבות המותג

חולצות טריקו הן יותר מסתם פריט לבוש. הם קנבס לאומנות והבעה. לאורך ההיסטוריה עיצובי חולצות טריקו מפורסמים הם הצהרות אופנה נועזות.

המותג האיטלקי THROWBACK נוסד ב-1991 מתוך רצון לייצר פריטי סטריט איכותיים, המחזירים לתודעה רגעים אייקוניים שהותירו חותם תרבותי. תוך צלילה ארכיונית אל שנות השמונים, התשעים ותחילת שנות האלפיים, נבחרים אימג'ים שנחרטו בזיכרון, אנקדוטות הקשורות לקולנוע, טלוויזיה, מוזיקה או ספורט. פריטי הלבוש מציגים את אותם רגעים או סצנות בזווית אמנותית, באמצעות תמונות לצד טקסטים מודפסים – מה שהופך את הפריטים עצמם לפריטי אספנות.

 

| jour-magazine.co.il
THROWBACK צילום באדיבות המותג

פסקוואל (פאבי) ויטוריו דאבינו, הגה את הקונספט של בגדים המציגים זיכרונות מתרבות הפופ. אחת ההשראות הראשונות שלו היה סרט הכריסמס הניינטיזי "שכחו אותי בבית", בו צפה בחג המולד בשנת 2017 לצד אביו, אחיו ואחיינו בן ה-4. מה שתפס אותו היה הרגע בו הבין שפריים קולנועי אחד יכול לדבר אל שלושה דורות שונים.

בין הדגמים הבולטים תוכלו למצוא חולצה שעליה מתנוססת התמונה האייקונית מ-1992 שפורסמה במגזין ספורטס אילוסטרייטד, בה נראה מייקל ג'ורדן יוצא ממכונית פרארי שחורה, מוקף במאבטחים הלבושים במעילים צהובים בוהקים. זהו אימג' הממחיש את ההילה שהיתה סביב אחד הספורטאים הגדולים של כל הזמנים. חולצה נוספת מעולם הכדורסל מוקדשת לכוכב ה-NBA האגדי קובי בראיינט, שבימים אלו מציינים כארבע שנים למותו הטראגי.

מי שיותר מחובר לכדורגל מוזמן ליהנות מחולצה של ליונל מסי, ומי שגדל על המתאגרפים הגדולים מוזמן ליהנות מחולצות של רוקי בלבואה ומוחמד עלי. גם סצנת הראפרים מככבת בקולקציה, עם זיכרונות הקשורים לראפרים האמריקאים המנוחים נוטוריוס בי.איי.ג'י וטופאק שאקור.

 

המותג פועל תחת המוטו שללא עבר אין הווה ולא יהיה עתיד, עם הסלוגן"In the end, all we have is our memories". לרגל קולקציית השת"פ, ובעקבות התחושות שעלו אחרי השבעה באוקטובר, המשפט המודפס על החולצות עודכן ל-"In the end, all we have is our family".

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצה להתעדכן בכתבות על הנושאים הכי חמים?
הירשמי עכשיו לניוזלטר שלנו!